keskiviikko 15. marraskuuta 2017

Matkalla - Eka tatuointini




Matkalla - Eka tatuointini "Art is life."

Ai miksi tatuointi?  Oon miettinyt 15 vuotta ekaa tatuointiani ja nyt vaan tuntui, että on sen hetki. En piirtänyt tatuointia itse (vaikka niin aina ajattelin), vaan halusin ikuistaa ihooni asian, joka muistuttaa mua mun elinehdosta. Suuria oivalluksia itselle siitä, kuinka taide vaan on mulle puoli elämää. Oon oppinut purkamaan itseäni taiteen kautta jo nuoresta ja taide on mulle keino ilmaista itseäni ja käsitellä ympäröivää maailmaa. Taide on inspiraatiota, uskallusta, rohkeutta... Välillä mun taide myös sanoittaa sitä kaikkea mille ei vaan löydy sopivia sanoja. Niin mm. siksi: "Art is life.".




Kokemus ekan tatuoinnin otosta, oli juuri sitä mitä pelkäsinkin, mä haluan lisää. Adrenaliini virtasi sisälläni ja mitä mahtavin lungi ukko Juice oli tatuoimassa. Suosittelen.




"What art offers is space - a certain breathing room for the spirit."
-John Updike

"A"rt, freedom and creativity will change society faster than politics. Victor Pinchuk
Read more at: https://www.brainyquote.com/topics/art
Teris Tattoo - Ink in blood out
Primavera 3 A, 01340 Vantaa
teris.tattoo@gmail.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti