maanantai 24. helmikuuta 2014

Kieli keskellä suuta

Moi mä oon Viena.
...ja nää kuvat on mun yhdestä päivästäni,
kun olin 1 v ja 2kk ikäinen

viena ja kummitäti




Nam nam vienalle maistuu melkein ruoka kuin ruoka
ja suurella ruokahalulla.

Äidin puhelimella on kiva leikkiä.
Kerran olen jo osannut soittaa ukille.







Pieni, hento Vienan ääni sanoo
puhelimen ollessa silmän päällä siihen: "Haluuu"


Kummitäti oli syömässä jätskiä, mutta kuinkas siinä kävikään? :)



Kieli keskellä suuta...nam.
Korut on in!



Kummitädin korut kiinnostaa miltei aina,
niitä pitkin voi esim kiivetä syliin...








Tänään äiti antoikin Vienalle oman korunsa leikkiin.







Hetken äidin korua tutkittuaan,
Vienan hento ääni sanoo "köry".


Pottailu on hauskaa, kukkuu, missä Viena?







Ihana kummityttöni Viena <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti