maanantai 22. heinäkuuta 2013

"faithless is he that says farewell when the road darkens."




"Faithless is he that says farewell when the road darkens."
-J. R. R. Tolkien (1892 - 1973)


piisivalinnaks tänään fiilistelyä: Vibrasphere - Breathing Place


 
siitä on kohta vuosi.
siitä hetkestä kun luulin, että mun koko maailma kaatuu. 

ja vielä mitä. mun elämähän juuri vasta alkoi. tsih. :)
oon oppinut ymmärtään, et oon vahva.
tää viimeinen vuosi on ollut niin käsittämättömän kasvattava.
oon oppinut itsestäni paljon uutta.
oon oppinut ymmärtään itseäni
ja olemaan monissa asioissa vähemmän ankara itselleni.
 
 
kuvaaja: Salla Hodgon



oon myös uudelleen löytänyt reissukipinäni,
 joka muutaman vuoden uinui levossa.
tän vuoden toinen reissu tiedossa.
viikonloppuna suunta kohti barcelonaa.

mut on vallannut järjetön seikkailuvimma ja halu haastaa itseäni.

huhtikuun puolan reissublogi:
http://www.pamponen.blogspot.fi/2013/04/varsova.html

 kata <3 maailma. no question about it.





luonto ja valokuvaaminen. 
siinä varmaan kaks mulle tärkeintä asiaa maailmassa ystävien ja perheen jälkeen.
 luonnossa rauhotun ja mua alkaa hymyilyttään.










kuvaaja: Salla Hodgon



mua ei enää pelota, maailma ja elämä.
nautin siitä rauhan tunteesta, mikä mut vähitellen on alkanut kokonaisuudessa valloittaan. 
mun on hyvä tässä ja nyt.
eikä mulla oo kiire mihinkään.
kaikelle on aikansa ja paikkansa.





"You must be the change you want to see in the world."
-Mahatma Gandhi-







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti