torstai 10. tammikuuta 2013

tahtoa.





         paljon on sanottu
    ja paljon on jätetty sanomatta.



tästä vuodesta tulee muutosten vuosi.hirmuinen muutoshalu- ja tahto menossa, että katotaan mistä sitä vielä löytää ittensä. oon täysin jääny koukkuun valokuvaamiseen ja haluaisin elämääni jotain enemmän joka liittyisi siihen intohimooni. oon syttyny joogasta. oon löytäny itsestäni hurjasti uusia puolia. oon vihdoin ja viimein myös toteutuksessa oppinut nauttimaan elämästä ja sen tuomista pienistä asioista.tai ainakin siinä määrin mitä oon jo vuosia kaivannut.



 


haluan kehittyä ja kasvaa ja siksi aionkin hakea taas kouluun. töiden ohella, mutta kuitenkin. mä en taida tota opiskeluu lopettaa ikinä:) toivottavasti pääsen sinne mihin haen, siitä on jo tovi kun on kouluihin ylipäänsä viimeks ees hakenu.














             paljon on opittu
   ja paljon on vielä opittavaa.






 


   



                                                                  peace!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti