perjantai 25. tammikuuta 2013

EI!


 
sohvamonsteri
tuli tänään mun kans töihin kertomaan alle 3 -vuotiaille lapsille kuinka kavereita ei saa kiusata ja miten oppia sanomaan ei.






sohvamonsteri
luki lapsille pikku karhun kirjaa "EI! sanoi pikku hirviö"







"Jos minä piirrän kauniin kuvan. Suuri Hirviö sotkee ja rypistää sen piloille. Eikä hän koskaan laita tussikynien tulppia kiinni. Mutta minä en koskaan uskalla sanoa mitään."







"Jos minulta unohtuu laukku, hän nauraa ja huutaa: Ai mitä? Pääsikö sinulta paukku?"







"Kun Suuri Hirviö tulee, ei ole enää yhtään hauskaa. Hän tahtoo aina päättää kaikesta! Mutta minä en uskalla sanoa mitään."




                               "EI!"



sohvamonsteri: "lapset kertoi että multa puuttuu sydän jonka pitäisi olla sinipunainen ja iso. mut mua kyl kuunneltiin ja seurattiin tarkkaavaisesti, kun mun tehtävänä oli seurata miten nätisti lapset leikkivät kavereiden kanssaan.
"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti