sunnuntai 9. joulukuuta 2012

sri lanka









SRI LANKA








Viivi ja Mika, päivän äsköniä suunnittelemassa Mikalla kartta aurinkovarjona



Ilari hostellilla




Mika, Ilari ja Viivi Helsinki-Vantaalla




luostarissa: Ilari, Mika, Kata ja Viivi
                                                       


SRI LANKASSA helmikuussa 2012  mää ja mun paras ystävä Viivi ja meiän sen aikaiset miehet. tai siis Viivi ja Ilari vieläkin yhessä, mä hukkasin Mikan matkalle. En Sri Lankaan, mutta myöhemmin maailman tuuliin. Kaikki tarinat ei pääty niinku saduissa, eikä ees nätisti. Koko syksyn oon tehty vahvaa kasvua. Nyt kaivoin Sri Lankan kuvat esiin, ku kaivoin rohkeuteni esiin ja päätin lähteä yksin reissuun. Muutama päivä aikaa Kap Verdelle lähtöön ja täytyy sanoa, että vähän perhosia mahassa, semmosia hyviä. Positiivista itsen ylittämistä. Mun koko syksyn teema on ollu itsen ylittäminen, itseen Positiivisisesti vaikuttavissa asioissa. Täytyy myöntää, että rohkeutta on kertynyt. Sri Lankan reissu oli omaa luokkaansa, omanlaisensa uniikki reissu, josta jäi paljon kuvia ja hyviä muistoja. ja vaikka syksy onkin ollut rankka, niin nyt teki mieli herkutella reissu kuvilla ja hyvillä muistoilla.



kata ja viivi, sielunsiskot <3

Mä en ees muista kunnolla millon me Viivin kans oikeen kunnolla ystävystyttiin, mut abiristeilyllä 2001 me ekan kerran tutustuttiin. Me ollaan hirveen samanlaisia. Semmosia vahvoja persoonia, omien polkujen kulkijoita ollaan molemmat. Rakastetaan molemmat reissaamista ja luontoa. Viivi on mun sielunsisko.



paikallisia veneitä

käsityöt <3




kasvissyöjän herkkulautanen








iltainen auringonlasku hostelliltamme.







siellä myytiin tuoreita kookoksia
..ja se oli muuten hyvää. :)

                                                               
...

pikkumunkki
saatiin lainavaatteet luostarista kun ilari oli ainoo joka oli osannu pukeutua





luostaria sisältä

näissä seurataan kun paikallinen tekee kanelia




apina ja viipu :)


ja miten upeita elukoita.

luonnon mystiikkaa







jonkinnäkönen "katiska,verkko" mil pyydystettiin rapuja


käsittämätön käsityötaito

minä ja viivi

Hikkaduwan main street

märkiä varpaan jälkiä lattialla
minä
Rantabaari



rannalla palava kastelukannusoihtu
ilotulituksia
Viivi ja Minä
sillä oli oikein hyvä olla :)

Viivi ja Ilari chillailee rantatuoleilla
hostellihuoneen ovelta näkymä

tuktukin kyydissä


hostellihuoneen vessa ja suihku
(huom! vessan pönttö oli vaan vähä rikki:)

omat menokkaat

paikalliset kalastajat

tää oli hyvin hämmentävä tulitaitelija, alhaalla videota siitä
vuokrattiin moottoripyörä ja skootteri, täs lähös jatkaan matkaa


olihan se liikenne sri lankassa ihan älytön,
mitään liikennesääntöi ei kai oikeen juuri noudatettu, torvia tööttäiltiin senkin eestä kyl.
plus et paikalliset ohitteli jokapuolelta ja ihan mil kulkuvälineellä tahansa.
mut adrenaliinit nousi kyl ihan kymppiin. :)
(ottaen huomioon et olin ekaa kertaa moottoripyörän kyydis :)








Hikkaduwa beach, Sri Lanka

Kata ja Viivi
paikallinen dj
jaa et nyt lähetään kalastaan, näillä vai? ok :D



ne työnnettiin ekaks vesille ja siin meni tovi ja jätkiä oli ehk 20 työntämäs



ja eikun paikallisten kalastajien kans kalastaan


paikalliselle perheelle tais vaan tulla vähä yllätyksenä et minä ja viiviki lähetään kalaan,
koska tunnuttiin aiheuttavan hilpeyttä :)


sain osakseni paikallisilta myös huvitusta,
kun menin Mikan ja Ilarin kanssa auttamaan "veneen" työnnössä takaisin maihin. :)











minä ja maalatut eläinten päät

munkkeja
tsunamin jälkiä..
käsityöläisiä







snadisti tulista safkaa :)
ilotulituksia


hostellin aula

kilpikonnan muna
        
                                         










                    Mikan tekemä video reissusta, enjoy.


Hyviä muistoja reissusta.. ja kolmen päivän päästä tää tyttö lähtee uudelle reissulle.
Kap Verde kutsuu tätä tyttöä. Ja nyt rikotaan rajoja ja kokeillaan, miltä tuntuu reissata yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti