torstai 27. joulukuuta 2012

sininen uni




maailma on ihan kummallinen paikka, elämä on niin ihmeellistä toisinaan. tää on ollu muutosten vuosi, paljon isoja muutoksia, mutta ilman niitä muutoksia mä en ois mitä nyt oon. ja nyt mua hymyilyttää, käsittämätön vapauden tunne ja ymmärrys siitä, kuinka mahtava elämä mulla onkaan. ihania ihania ystäviä, ihania kavereita ja ihana perhe. ja mikä sen parempaa kuin talvisena päivänä lumienkeleiden tekeminen saa hymyn tytön huulille. pienien asioiden oivaltamisia.

                                                                                                      sininen uni


"Aamun vaaleansinisessä hämärässä
saavun oman satumetsäni laitamille
valmis polku odottaa minua
tiedän minne se minut vie
En tahdo hidastella tänään
tänään tahdon kiitää
vauhdikkaasti eteenpäin
tänään tahdon saavuttaa
saavuttamattoman
nähdä jotain
mitä en ole koskaan
aikaisemmin havainnut."

-runotalo





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti