lauantai 27. lokakuuta 2012

sen kauniin ja sen herkän




pala utopiaa,
pala haaveita,
 - pala arkea.

kunpa vain osaisimme nähdä saman maailman.

sen kauniin ja sen herkän.


-pampo
 "Lapsia me olemme loppuun asti Kynttilät käsissä me kuljemme pimeitä teitä 
ja pimeys ympäröi meitä
Hämmennys silmissä 

me kuljemme totuuden teitä ja totuus pakenee meitä
Yksin kuljemme 

kaukana kaikista teistä 
eikä kukaan ohjaa meitä 
Lapsia me olemme loppuun asti Odotamme ihmettä, 
petymme, itkemme ja unohdamme Kutsumme yhtä 
yksinäistä hiutaletta 
talven lumeksi 
Lapsia me olemme loppuun asti, kuljemme kynttilät käsissä, hämmennys silmissä, 
näkemättä tietä liekiltä"
- Tommy Tabermann -



"Suutele minulle siivet, en minä lennä pois,
minä vain levitän ne
suojaksi sinun yllesi,
veitseksi kuoleman kurkulle.
Jos lähdenkin, en minä
kauan viivy, pian minä luoksesi
palaan, sirpin sinä minulta saat
jolla niittää,
vasaran jolla rakentaa, ja ruukkuusi
siemeniä ja multaa.
Ja jos en palaisikaan, kanssani olisit
maailman halki, siipieni alla kuin kevättuuli."
-Tommy Tabermann




"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina."
-Gahlil Gibran 

















Ihmiset tarvitsevat eläessään
kaksi sydäntä:
Pienen, joka on täynnä
syvää hellyyttä,
ja toisen joka on terästä.

- Kahlil Gibran -

 "Katsokaa puroa ja kuunnelkaa sen laulua. Ikuisesti se etsii merta, ja vaikka se ikuisesti etsii, se ei väsy laulamaan salaperäistä ja heleää lauluaan vuorokaudet umpeensa."    -Gahlil Gibran



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti