tiistai 23. lokakuuta 2012

elämää, ei sen enempää



"Kiipijäjalat oli pienellä linnulla sulissaan.
- Ihmettelin.
Minäkin halusin päästä supernopeasti puuhun,
ylös katselemaan kuuta, tähtiä ja aurinkoa."
-runotalo-




isoja muutoksia elämässä ollut koko syksyn. välillä tuntuu että elämä on yhtä isoa muutosta ja meitä testataan miten hyvin ja kuinka paljon me kestetään. ja kestetäänhän me, liikaakin. muutokset ja pettymykset, välillä tuntuu et niihin turtuukin jo.mä oon optimisti, henkeen ja vereen vaikka välillä kyl kieltämättä tuntuu että tää maailma ei anna siihen yhtään hyvää syytä. silti oon. ja oon kai naiivikin. haluun uskoa ihmisistä hyvään ja kauniiseen. sitä luulee tuntevansa ihmisiä, läheisimpiään. ja yhtäkkiä huomaakin ettei kai ookaan tuntenut, ollenkaan. miten läheisimmät ihmiset satuttaakin eniten aina. ei kai pitäis uskoo siihen hyvään. mutten halua muuta. en halua elää maailmassa joka o läpimätä. maailma on mun silmissä ainakin kaunis, monet ihmiset vaan on täysin läpimätiä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti