perjantai 25. elokuuta 2017

Ruosteista romantiikkaa - Pampo



Ruosteista romantiikkaa - Pampo

Neiti 34 vee, joka ei vaan varmaan koskaan kasva aikuiseksi. Pieni kapinallinen asuu aina ja ikuisesti mussa sisällä. Oon kasvanut niin tiukassa ryhdissä, että maailman kyseenalaistaminen alkoi jo nuorena.  Mun elämää määrittää eniten omat intohimoni. Oon tosi nuorena jo oppinut pärjäämään yksin, elämään sitä omaa polkua. Nykyään suurin haasteeni on varmaan päästää ihmisiä lähelle ja yrittää luottaa ihmisiin. 

Pahimmat intohimoni on maailma, valokuvaaminen, luovuus, luonto ja elämän ja maailman kyseenalaistaminen. Se, että voin kokea voivani vaikuttaa maailmaan on varmaan mun isoin intohimo. Omat valinnat, oma polku, olla esimerkki siitä, millaisena itse näkisi maailman parempana. Oon varmaan ikuinen oman totuuteni etsijä. Mä seuraan intuitiotani ja meen sinne missä mun on hyvä olla. 





Pysähtynyt aika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti