perjantai 18. lokakuuta 2013

18.10.2013 07:45



18.10.2013 07:45
 
"mitä?! 
räntää ja lunta!?
 sehän on muuten ensilumi!"



tänää piisivalinnaks: Vibrasphere - Mountain Lake



  "Lumitähtöseni
te olette maailman 
kirkkaimmat tähdet 
tänään

Metsän reunassa
kajastaa auringon valo
kirkkaampana"
 
-runotalo-
 
 vuosi sitten ensilumi tuli 26.10.






blogini www.pamponen.blogspot.fi on saavuttanut 10 000 lukijaa!
 kiitos ihanat lukijat!
valokuvaaminen on mulle puol elämää.
 ja oon mä tähän blogin kirjottamiseenkin vähän jääny kiinni... <3




 kesärenkaat tietenkin taas vielä alla. 
tää on just se aamu kun ihmettelee taas kerran,
 mihin se kesä meni?



"Puiden lumisilla oksilla
minua odottaa äärettömyys.
Olen valmiina lähtöön,
lennän, leijun...
Olen lumen valtakunnassa
- niin vapaa."

-runotalo-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti