keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

ystävyydestä.



ystävät on mun elämän suola. mulla on muutamia ihan äärettömän ihania ja rakkaita ystäviä, joissa kaikissa on häivähdys jotain samaa kuin itsessäni. ystävät on ollu mulle aina vähän kuin toinen perhe. suuri kiitos teille että ootte mun elämässäni. :)


                                                              salla ja kata tampereella 02/2009


sallan kanssa meitä yhdistää valokuvaus, taiteellisuus, runot ja tietynlainen herkkyys. sallan kanssa ollaan tunnettu viitisen vuotta. sallan kanssa tulee kuvattua paljon ja nautittua pitkistä keskusteluista, oli aihe mikä tahansa. salla on lämmin ja rauhallinen.




tänään piisivalinnaks: chisu- eva, joka laulaa tyttöjen välisestä ystävyydestä<3


                                           viivi ja pampo kreetalla 09/2011




                        viivi ja pampo kreetalla 09/2011


viivi on mun sielunsisko. meitä yhdistää niin moni asia, että niitä on vaikea kaikkia ees kirjottaa ylös. ollaan tunnettu jo yli kymmenen vuotta. viivi on luontoa ja reissaamista rakastava ystävä ja viivin kanssa onkin tullu käytyä monilla mettä reissuilla ja ulkoimailla kreetalla ja sri lankassa. viivi on äärettömän hyvä kuuntelija ja viiviltä löytyy aina nasevaa sanottavaa aiheeseen kuin aiheeseen. viivi on samanlainen metsänkeijukainen kuin minäkin.




                           viivi, viena ja ilari

viivin kautta tutustuin ilariin, jonka kanssa meistä on tullut hyviä ystäviä. ollaan melkonen täystuho tiimi kolmistaan :D ja 01/2013 viivi ja ilari sai vauvan, vienan josta tuli mun ensimmäinen kummilapseni. ilari on tempperamenttinen, röllimäinen, suora, avoin, poliittinen, kärkäs, mutta kuitenkin lempeä ja hyvä sydäminen.





                      sara ja kata, vappu 2009 lahessa


saran kanssa ollaan ekan kerran tavattu 1991 kanarialla ja ollaan oltu kirjeenvaihdossakin sen jälkeen. uudestaan kuitenkin sattumalta tavattiin 2005 ja ystävystyttiin. sara on omanpolun kulkija, jonka kanssa on monet naurut naurettu ja monet itkut itketty. sara on tunteikas ja suora ystävä, jonka kanssa asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.





                         kata ja jutta, halloween 10/2012


juttaan tutustuin syksyllä 2011, jutassa mahtavaa on iloisuus, avoimuus, energisyys ja spontanius. jutan kanssa asioista puhutaan suoraan ja avoimesti. jutan kanssa meistä on viimeisen puolen vuoden aikana tullut todella hyvät ystävät. jutan kanssa menee puhelimessa helposti tunti. :D itse oon luullut olevani suora ja suulas, mutta nyt oon kyllä löytänyt vieläkin suoremman ja puheliaamman naisen. asenne nainen! :) ja tikkurilasta, missä jutta asuu onkin tullut viimeisen puolen vuoden aikana mun toinen koti. 







              kata ja santtu roadtripillä kesällä 2009


santtuun oon tutustunut varmaan jotakuinkin kymmenen vuotta sitten, tutustuin sillon neljään tyttöön, jotka muuttivat melkein meidän naapuriin "siniseen taloon" kommuuniin ja pian kahviteltiinkin santun kanssa melkeen päivittäin. santtua ja mua yhdistää luovuus, spontaanius, rehellisyys, päättäväisyys, tuunaaminen ja ekologisuus. santtu on ystävä, jolla on lämmin sydän ja upea asenne. :)





                 terhi ja kata laivalla 11/2009

terhiin tutustuin n. vuonna 2005. terhin kanssa puhutaan ja pähkäillään elämää:) terhissä mahtavaa on rauhallisuus, kärsivällisyys ja persoonallisuus. terhi on hyvä kuuntelija.



                         kata ja maaru

maaruun oon tutustunut viimeisen puolen vuoden aikana. maaru on aivan ihana iloinen ja spontaani ystävä. maarun kanssa tulee naurettua paljon :) maarun kans ei sovita asioita viikkoja etukäteen vaan toimitaan spontaanisti hetkessä. maarua ja mua yhdistää mm. reissukuume. :)



                                       ootte ihania!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti