sunnuntai 17. helmikuuta 2013

asetu lapsen asemaan - kuvittele olevasi jättiläisten seurassa



                                                           tampere.

                                     
niin sieltä mä oon kotosin. siellä on mun juuret ja siellä asuu äitee. tänään vihdoin sain itseni auton rattiin ja suuntana tampere.


  
omat varpaat ja äidinäidinäidin tekemä matto.
             






äitillä on ollut hoidossa manna, mun vanha nukke jo ties kuinka kauan. äiti on ostanu sille paidan ja pinnin. äitin kanssa tulee aina semmonen olo, et on pikkutyttö taas ja ihan luvan kanssa.





                    
                        äiteen mantsikkakiisseliä <3






äiti on aina kannustanut elämässä, tukenut valinnoissani ja hyväksynyt mut sellaisena kun oon.



 

äiti häärää paljon keittiössä ja äiti on pullan tuoksuinen.







meillä oli tänään mun ja äiteen joulu. tuntui ihanku ois ollu pieni taas.



kävin päiväsaunassa.

sain kasan joululahjoja <3


joista yhdestä löytyi poni <3 äiti taitaa tuntee mut :D
  



kolme sukupolvea: äitee, mää ja mummu



äiteen nuoruus juttuja <3











päivä hurahti äiteen kanssa taas nopeesti ohi.
<3 kiitos äitee että oot olemassa <3






2 kommenttia:

  1. Sulla on ihana äitee :), terkkuja emolle.
    Riikka

    VastaaPoista