tiistai 6. marraskuuta 2012

ikuinen haaveilija


mä suunnittelen uutta kotia. on ihanaa suunnitella ja toteuttaa, sisustaa ja kierrättää - tuunata ja somistaa. mä varmaan sopisin johki lavastamoon töihin, sit mun koti vois olla täynnä jotain vanhoja lavasteita, niin ja tietenkin, se mun koti ois paljon isompi kuin mun nykyinen koti.mut kuitenkin. semmonen peppi talo missä kaikki ois vähä vinksin vonksin ja liisa ihmemaa missä vois ihmetellä erilaisia paikkoja.

...niin mä oon ikuinen haaveilija. mut nyt on ollu jo monta kuukautta pitkästä pitkästä aikaa, kun on saanut aikaan ja toteuttanu kaikkia suunnitelmia ja luovia ideoita.

suunnitteleminen ja visioiminen on aina ihan parasta, piirtää luonnosta ja hahmotella mitä tulee mihinkin. luovuus on parasta.

pampo

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti